Prihlasovacie meno alebo email:

Heslo:

Svet:
Naši hráči napísali:

„Tahle hra je zajímavá hlavně svojí variabilitou. Oproti jiným hrám je tady pořád co dělat, pořád je čeho dosahovat, pořád je co zlepšovat. Autoři hry odvádějí skvělou práci a je třeba jim poděkovat za skvělou zábavu.”

Mesmeric - SVET1

viac odporúčaní

Príbeh

törpe hősDakedy prekvitajúcu ghallskú civilizáciu zničil jeden hrozný Nepriateľ, pred ktorým nebolo útočisko. Nepriateľ spaloval povrch zeme a takmer všetko živé zničil. Tí, čo prežili, sa ukryli v hlbinách hôr a začalo sa tisícročné vyhnanstvo. Z utečencov, ktorí boli najprispôsobivejší sa vytvorilo spoločenstvo galetkikov. Boli schopní z príšer a iných foriem života, ktoré žili v hlbinách hôr, vysať životnú energiu, ktorú využívali na zlepšovanie vlastného tela a síl. Uplynul dlhý čas, ale galtkikovia sa nikdy nevzdali nádeje, že znovu dobyjú povrch zeme. Boj o prežitie, ktorý zvádzali v hlbinách hôr ich zocelil a nakoniec prišiel deň, keď vystúpili na povrch zeme a vyzvali Nepriateľa. Bol to dlhý a brutálny boj, s hrôzostrašnými stratami, na konci ktorého však galetkikovia zvíťazili.

ősellenség Počas boja však nepriateľ nakazil ich myseľ. Tisíc rokov pretrvávajúcu trpkosť a trápenie zmenil na zničijúcu nenávisť a galetkikovia, ktorí mali hrôzostrašnú moc a prekypovali množstvom duševnej energie, začali bojovať proti sebe. Sem - tam pri zničení takéhoto galetka sa uvoľnilo také množstvo duševnej energie, že tá často zničila aj súpera a energia ich oboch sa sústredila do zúriaceho víru, z ktorého sa vytvoril vortex siahajúci až po znečistené prašné oblaky. Planéta ešte ani nezačala svoju regeneráciu, keď jej vlastní osloboditelia zhoršili situáciu.

elfajzott galetki Keď videli galetskí lordi, ktorí sa už medzi sebou nazývali Vládcovia osudu, aké škody spôsobili, rozhodli sa uzavrieť núdzovú dohodu. Počas svojich bojov si môžu od porazeného vládcu osudu vziať časť duševnej energie, ale nemôžu ho zničiť úplne. Ale duševná energia ostatných druhov, ktoré sa vrátili na zem, resp. poslední ukrývajúci sa jedinci Nepriateľa boli voľnou korisťou.

Počas hry si aj ty jedným z Vládcov osudu, ktorí ovládajú planétu. Vyzvi aj ty ostatných Vládcov osudu, vezmi im duševnú energiu, staň sa ešte mocnejším - aby si sa nakoniec vďaka svojej božskej moci zbavil infekcie od Nepriateľa, ktorá ti pomiatla myseľ, alebo prestúpiš do iných svetov a aj tie ohúriš - to je však ešte tajomstvo budúcnosti.

Hra

ezeréves lélek Na začiatku online hry si vytvoríš postavu, ktorú neskôr ovládaš. Jeden hráč môže mať na jednom svete len jednu postavu, aby sa tak zabránilo prípadnému zneužitiu. Počas hry môžeš bojovať s inými hráčmi, resp. systémom ovládanými netvormi, ďalej si môžeš zdokonalovať svoju postavu a zmocniť sa čarovných vecí. Máš možnosť vytvoriť si alianciu a postaviť si aliančné budovy, ktoré ti pridajú výnimočné vlastnosti. Ovládanie hry je veľmi jednoduché, všetko ti bude hneď jasné. Ako budeš postupne napredovať v hre, budú sa pred tebou otvárať nové možnosti.

Postava

földsárkány Tvoja postava má už aj teraz ohromnú moc, keďže si bol jedným z tých, ktorí vyhnali Nepriateľa a vyhrali nad ním. Na tomto svete nie je nikto, kto by sa postavil voči tvojej sile - jedinou výnimkou sú ostatní vládcovia osudu. Aby si prevýšil ich moc, musíš si zvýšiť tú svoju. Získaj duševnú energiu, hoci od tvorov omylom potulujúcich sa po planéte, alebo od ostatných Vládcov osudu a z nej si vylepšuj svoje vlastnosti.:

Fyzické vlastnosti

varkaudar avatár Sila: Čím väčšou silou disponuješ, tým väčšie zranenie si schopný spôsobiť nepriateľovi vo fyzickom boji.
Útok: Od tohoto závisí, nakoľko si dobrý bojovník, s akou pravdepodobnosťou zasiahneš súpera.
Obrana: Ako útok zvyšuje možnosť zásahu, tak obrana znižuje pravdepodobnosť, že ťa zasiahne protivníkov útok.
Zdravie: Od tvojho zdravia a tvojej úrovne závisí, koľko zranení si schopný zniesť.

Magické vlastnosti:

gyíkmágus IQ: Ak vediete s nepriateľom magický súboj, vaše mysle sa napnú proti sebe. O koľko máš vyšie IQ voči nepriateľovi, o toľko je väčšia pravdepodobnosť, že tvoje čaro spôsobí úplné zranenie tvojmu protivníkovi a neobíde ho.
Taumaturgia: Čím vyššiu máš taumaturgiu, o toľko je väčšia možnosť poranenia tvojím čarom resp. ostatnými účinkami.
Mágia: Od mágie a tvojej úrovne závisí, koľko magických bodov máš k dispozícii.

Ostatné charakteristiky:

Úroveň: Úroveň si nezvyšuješ pomocou duševnej energie. Počas hry získavaš z vybojovaných súbojov skúsenosti, pričom zo silnejších nepriateľov získavaš viac bodov. Pri dosiahnutí určitého počtu skúseností tvoja úroveň automaticky stúpa. Úroveň ovplyvňuje aj to, koľko máš života, aké čary sa môžeš naučiť, resp. aké predmety môžeš používať. V prípade postupu na ďalšiu úroveň sa tvoje body za život a čary nabijú na maximum.
Život: Keď sa poraníš, tvoj život klesá. Keď ti život klesne na 1, musíš si oddýchnuť, nemôžeš prijať, resp. začať novú výzvu, kým sa dostatočne neposilníš. Tvoj život postupom času stúpa naspäť. Nemôžeš úplne skonať, keďže súboje nie sú na život a na smrť.
Mana: Je potrebná k čarovaniu, bez nej nevieš čarovať. Tvoja mana postupne rastie k maximu.
Skúsenosti: Získavaš ich počas bojov a pri nazbieraní dostatočného počtu postupuješ o úroveň vyššie.
Duševná energia: Vďaka duševnej energii si vieš vylepšovať svoje vlastnosti a môžeš si za ňu kupovať nové relikvie. Pozor, keď utrpíš prehru, nepriateľ sa môže zmocniť časti tvojej duševnej energie!

Relikvie

animált kolosszus Vládcov osudu až príliš zamestnávajú ich vzájomné boje, pritom planéta ukrýva nespočetné množstvo pokladov. Množstvo relikvií z minulých dôb, po ktorých neúnavne pátrajú priekupníci duší a keď nájdu čo i len jednu, okamžite ju ponúknu na predaj Vládcom osudu. Vládcov osudu však okrem duševnej energie už nič iné nezaujíma, preto je aj platobným prostriedkom a táto vzácna esencia je ukrytá v duševných kryštáloch a takto mení vlastníkov. Raz za čas sa objaví aj jeden prakameň, ktorého spôsob prípravy sa stratil počas návratu na povrch. Práve tieto prakamene sú schopné v neuveriteľnej koncentrácii skladovať duševnú energiu a vďaka tomu si za ne vládcovia osudu môžu kúpiť vzácne relikvie.

csáp lord Relikvie zakúpené od priekupníka duší vieš použiť na zosilnenie tvojej postavy, pričom si sám vieš vybrať akú zbraň, pancier a štít použiješ a čo už nepotrebuješ, to môžeš odpredať priekupníkovi duší.

Je verejným tajomstvom, že priekupníci duší slúžia najsilnejším vládcom osudu, v konečnom dôsledku práve pre nich zbierajú duševné kryštály a prakamene, práve preto každý, kto sa ich pokúsi zničiť musí rátať s hnevom ich pána.

Čary

kyorg ősmágus Vládcovia osudu sa nespoliehajú len na svoje fyzické sily, ale sa nepretržite snažia rozširovať svoj magický arzenál. Nepretržite bádajú po čarovných kotúčoch, z ktorých sa môžu naučiť nové a silnejšie čary. Dokonca sa ešte aj v ponuke priekupníkov duší z času na čas objavia takéto kotúče a vládcovia osudu sa ich hneď chopili.

Tak ako sa vieš rozhodnúť, ktorú relikviu použiješ v súboji, dostávaš príležitosť aj na to, aby si sa rozhodol, ktoré kúzlo použiješ na začiatku súboja. Väčšina kúziel len raní protivníka, ale neskôr môžeš nájsť aj kotúče s chúlostivejšími kúzlami.

Kmene

homokféreg Kvôli výtržnostiam vládcov osudu však ešte svet nespadol do úplného chaosu, existujú ešte skupiny, tzv. Kmene, ktorých členovia sa navzájom nenapádajú. Členovia Rubínového Kmeňa veria predovšetkým v ich fyzické vlastnosti, sú brutální a krutí a vďaka ich duelom vzniklo najväčšie množstvo vortexov. A práve naopak, členovia Smaragdového Kmeňa považujú mágiu za cestou k moci a nesmrteľnosti. Členovia Zafírového Kmeňa dokonale ovládajú biológiu svojho tela a ich regeneračné schopnosti sú nadpriemerné. Členovia Diamantového Kmeňa sú takpovediac elitná skupina, ktorá zdokonalila umenie odsávania energie, ale často padajú do tej chyby, že podceňujú protivníka.

Na začiatku hry, pri vytvorení svojej postavy sa musíš rozhodnúť, že do ktorého kmeňa chceš patriť. Kmeň môžeš časom zmeniť, ale je to veľmi nákladné. Počas svojich súbojov nemôžeš útočiť na členov svojho kmeňa, ale na všetkých ostatných áno. Všetci členovia určitého kmeňa disponujú nejakými špeciálnymi vlastnosťami.

Rubin: Pri fyzickom súboji majú väčšiu pravdepodobmosť zásahu a spôsobujú viac zranení.
Smaragd: Ich čary spôsobujú viac rán a s väčšou pravdepodobnosťou zasiahnu svoj cieľ. Okrem toho majú aj viac many.
Zafír: Pri bojoch utrpia menej zranení a ich život a mana sa regenerujú rýchlejšie a aj vďaka liečebným účinkom sa skôr zotavujú.
Diamant: Počas vzájomných súbojov je víťaz schopný ukoristiť väčšie množstvo duševnej energie a v prípade prehry prichádzajú o menšie množstvo duševnej energie. Okrem toho aj od priekupníka duší vedia nakupovať lacnejšie.

Boj

mélységi démon Ako Vládca osudu môžeš loviť na ostatných vládcov osudu, alebo iné stvorenia. Okrem Vládcov osudu ani jedno zo stvorení planéty nepredstavuje pre teba výzvu, preto si môžeš byť svojím víťazstvom istý, otázne je už skôr len to, či nájdeš korisť a koľko duševnej energie si z nej schopný získať. K tomuto potrebuješ použiť odkaz Lov z ponuky. Lov trvá tebou stanovený čas a kým si na love, nemôžeš útočiť na ostatných Vládcov osudu.

Vládcovia osudu sú už tvrdší oriešok ako tieto stvorenia, tvoje víťazstvo nie je ani náhodou garantované. Keď chceš vyzvať jedného Vládcu osudu, použi odkaz Súboj. Vtedy si vieš vybrať, kto má byť tvojím protivníkom.

monozoid Počas súboja, keď sa zahliadnete, rozbehnete sa oproti sebe a popri tom hodíte po jednom kúzle na seba (kúzlo sa môžete naučiť od 3. úrovne, výnimka sú členovia Smaragdového kmeňa, tí už od 2. úrovne) Potom sa vrhnete na seba a s hrôzostrašnými končatinami a zbraňami sa začnete trhať navzájom. Súboj sa zvyčajne skončí rýchlo tým, že jeden z vládcov osudu sa vzdá a jeho premožiteľ sa zmocní jeho duševnej energie.

V prvom kole súboja použijete kúzlo, v prípade ak máte dosť many. Tu je IQ a taumaturgia rozhodujúca. Po tomto nasleduje fyzický boj, kde je dôležitá sila, útok a obrana. V prípade ak niekto iný zaútočí na teba, tak popis boja dostaneš formou správy.

Pravidlá súboja

Počas súboja si môžeš vybrať protivníka náhodne, alebo vyzvať konkrétneho vládcu osudu.

  • Nemôžeš napadnúť toho istého hráča dva krát v priebehu 8 hodín.
  • Na začiatku hry môžeš útočiť len na hráčov rovnakej úrovne ako si ty, ale neskôr pri postupe úrovni sa táto možnosť rozširuje na stále väčšie rozdiely v úrovniach. Pokiaľ zaútočíš na hráča s oveľa nižšou úrovňou, aj získané množstvo duševnej energie a skúseností je oveľa menšie!
  • Keď na niekoho zaútočia a prehrá, tak v priebehu nasledujúcich 3 hodín pri ďalšej prehre ukoristia od neho o 20% menej duševnej energie. Táto hodnota sa sčítava, čiže pri 5. útoku nezískajú od neho žiadnu duševnú energiu (ale takúto možnosť už samotný systém nedovolí).
  • Keď v priebehu 60 minút zaútočíš tretí krát, tvoje vlastnosti sú kvôli vyčerpaniu znížené o 10%, ak štvrtý krát, tak sú nižšie o 20% atď.
  • Na nikoho nemôžeš útočiť častejšie ako každých 5 minút.
  • Keď ti hodnota života klesne pod hranicu 15%, nemôžu na teba útočiť a ani ty nemôžeš útočiť na nikoho, kto má život pod touto hranicou.

mutáns pókKeď chceš útočiť, môžeš si nájsť konkrétneho hráča, alebo sa môžeš rozhodnúť pre vyhľadávač protivníka. Do vyhľadávača protivníka si môžeš zadať parametre: konkrétny kmeň, alebo všetky kmene, konkrétna aliancia, alebo ktorákoľvek, úroveň protivníka približne vzhľadom k tvojej úrovni. Pokiaľ vyhľadávač nenájde protivníka, vieš rozšíriť parametre vyhľadávania.

O nájdenom protivníkovi dostaneš nasledovné informácie: meno, úroveň, kmeň, aliancia, resp. ak na neho posledných 60 minút útočili, o koľko menej duševnej energie za neho dostaneš. V prípade, že na neho útočili za posledných 5 minút, alebo má nižšiu úroveň, resp. kvôli mnohým útokom by si nezískal z neho duševnú energiu, tak na neho vôbec nemôžeš zaútočiť.

Aliancie

ogreV tejto online hre môže ktokoľvek založiť alianciu. Po tom, ako založíš alianciu, môžeš pozvať iných hráčov, aby sa k tebe pripojili. Dôležité je, že členovia aliancie musia patriť k tomu istému kneňu a jeden hráč môže patriť len do jednej aliancie. Aliancia má možnosť rozširovať vlastné budovy, ktoré môžu používať jej členovia. Vďaka nim sa členovia stávajú ešte silnejšími a poskytujú im aj ochranu. Na rozširovanie je možné použiť duševnú energiu získanú zo súbojov. Mnohé rozširovania stavieb majú za podmienku, aby sa dokončilo iné rozširovanie potrebné pre danú stavbu.

Pomocná ruka: Jednému spoluhráčovi vieš pomôcť tak, že časť svojej energie prevedieš dočasne na neho. Takto každá tvoja vlastnosť klesne o stanovenú hodnotu a uvedenému aliančnému spoluhráčovi sa vlastnosti o tento pomer navýšia - ale len v prípade, ak útočia na neho a nie on útočí, lebo v tom prípade sa pomoc neráta. Táto možnosť je užitočná v prvom rade vtedy, ak si na tvojho aliančného spoluhráča niekto "sadne", ale ty sa cítiš pomerne v bezpečí.

Vyhlásenie vojny: Jedna aliancia môže vyhlásiť vojnu druhej. Keď sú dve aliancie navzájom vo vojne, tak v súbojoch medzi ich členmi nedochádza k poklesu ukoristenej duševnej energie a ten istý hráč môže útočiť častejšie (každú hodinu). Pri víťazstve však v tomto prípade nedochádza k poklesu účinku stavieb a zručností závislých od ukoristenej energie. Aliancia sa môže vzdať a v tomto prípade z duševnej energie porazenej aliancie dostane víťazná alinacia.

Mier: Aliancie patriace do dvoch rôznych kmeňov môžu uzavrieť medzi sebou mier. V tomto prípade ich členovia nemôžu medzi sebou bojovať. Po ukončení mieru však ešte ďalších 8 hodín nemôžu medzi sebou bojovať.

Zručnosti

Od 4. úrovne si tvoja postava môže rozširovať aj zručnosti. Väčšina z nich neovplyvňuje priamo súboj, ale poskytuje ti možnosti ďalšieho rozvíjania sa. Napríklad ak si osvojíš zručnosť vyhotovenia pascí, tak môžeš zajať a skrotiť zvieratá. Rozvíjanie zručností ťa stojí duševnú energiu, preto sa musíš rozhodnúť, v akom pomere si rozložíš množstvo ukoristenej energie na vlastnosti, relikvie, zručnosti a aliančné budovy.

Pravidlá mierumilovných svetov (momentálne takýto svet nie je)

Mierumilovný svet viac preferuje rozvíjanie postavy, pričom dôraz nie je na duševnej energii ukoristenej od iných. Práve preto sa pravidlá trochu odlišujú od pravidiel v ostatných svetoch.

Súboj

Duševná energia získaná počas súboja je maximalizovaná. Vzorec je: 10 + 10 x úroveň x maximum (počet víťazstiev obete/ počet prehier, 0.2). Príklad: A porazí B. B je na 12. úrovni, 70 krát vyhral a 40 krát prehral. Takto víťaz získa: 10 + 10 x 12 x 70/40 = 220 duševnej energie. Túto hodnotu môže zvyšovať kmeňový bonus diamantov a zručnosť kreatívna afinita. Okrem toho, keď niekto zaútočí na prémiového hráča, tak ten takisto dostane duševnú energiu, ale prémiový hráč príde len o 10% prislúchajúcej hodnoty. Ale ak zaútočí prémiový hráč a on prehrá, tak príde len o 20% zvyčajnej duševnej energie. Takže ak vychádzame z hore uvedeného príkladu a hráč B je prémiový, tak príde len o 22 duševnej energie namiesto 220.

Regenerácia

Ak neoddychuješ, tak sa ti život a mana regeneruje o 33% rýchlejšie ako na ostatných svetoch. (pri oddychovaní ti zostáva 3 násobná rýchlosť).

Aliančné vojny

Jedna aliancia môže viesť naraz nie 5, ale len 3 vojny. Zo studne duší ukoristená duševná energia (15-30%) dostane jeden násobiteľ, ktorý je pomer víťazstiev porazeného k jeho porážkam, ale aspoň 0.2. Porazený príde len o polovicu duševnej energie ukoristenej víťazom v prípade, ak vojna trvá aspoň 3 dni. Príklad: Aliancia A porazí alinaciu B. Obe aliancie sú približne rovnako silné. Aliancia B má studňu duší 20,000. V normálnych svetoch by hodnota studne duší klesla pri porazenej aliancii B o 6000 a pri aliancii A by sa zas zvýšila o túto istú čiastku. Pozrime sa na mierumilovný svet. Zoberme si ako príklad, že aliancia B má 10 víťazstiev a 20 porážok. V tomto prípade aliancia A ukoristila 3000 duševnej energie a aliancia B stratila 1500. Ale ak aliancia B ihneď kapituluje, tak stratí 3000. Ak by mala aliancia B 20 víťazstiev a 10 porážok, tak by si aliancia A ukoristila 12000 duševnej energie a B by prišla o 6000.